به گزارش روابط عمومی  فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمدعلی مکرمی" مدیر کل ثبت احوال استان به همراه "عسکری" رئیس اداره ثبت احوال شهرستان با حضور در فرمانداری اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر ضمن تاکید بر توجه به نیاز‌ها و رفع مشکلات اداره ثبت احوال شهرستان، تامین نیرو انسانی و تجهیز امکانات در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر این اداره به مردم شهرستان را خواستار شد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: در اداره ثبت احوال شهرستان با وجود خدمات متنوعی که به مردم ارائه می شود، دو نفر مشغول به کار هستند و می طلبد تا ساز و کاری در این زمینه اتخاذ گردد که شهرستان در این قضیه متضرر نشود و خدمات به نحو مطلوبی به مردم ارائه شود.

 

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: جهت تسریع در انجام خدمات ثبت احوال به مردم یک نیروی انسانی به اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر اضافه خواهد شد.

 

محمدعلی مکرمی به کمبود اعتبارات در زمینه تعمیرات این اداره کل اشاره و افزود: انتظار می رود با همکاری فرمانداری اعتبارات ویژه ای در در این حوزه تخصیص داده شود تا بتوانیم نسبت به ساماندهی محوطه اداره ثبت احوال شهرستان اقدام نماییم.