به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "حسین پیغمبری" مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با "هادی هادی نسب" فرماندار و "مصطفی پوردهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر دیدار و گفت‌ وگو کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‏ های فرهنگی و هنری و هم چنین ارتقاء سطح آگاهی کودکان اشاره و گفت: تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف کانون در شهرستان به کار خواهیم گرفت.

 

هادی هادی نسب به ساختمان نیمه تمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر اشاره و ابراز امیداوری کرد با توجه به محدودیت های پیشرو این کانون، اعتبار ویژه ای را برای اتمام این ساختمان اختصاص خواهد داد.

 

وی اظهار داشت: خیرین شهرستان همواره در اجرای پروژه های عام المنفعه مشارکت مطلوبی داشتند که از این ظرفیت ارزشمند نیز می توان در جهت اتمام ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن ارائه گزارشی از مهمترین برنامه و اهداف این کانون در شهرستان ها، بر لزوم تعامل و همکاری فرمانداری در جهت اتمام ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر تاکید کرد.