به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، امام جمعه اشکذر در دیدار با مسئولان ادارات این شهرستان به آیات قرآن کریم مبنی بر پیروزی حق بر باطل اشاره کرد و گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجلی تحقق این وعده خداوند است.

 

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگویی عملی، زمینه بیداری در بسیاری از کشورهای اسلامی را فراهم کرده است افزود: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام به شمار می رود و برنامه های این دهه باید کارآمدی نظام را به جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کند.

 

فرماندار اشکذر بیان دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را یکی از اولویت های مسئولان در این ایام دانست و اظهار داشت: بیان صریح، شفاف و با سعه صدر و حضور در بین مردم و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها از جمله نکات مهمی است که در این ایام باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

 

محمدعلی شاه حسینی تاکید کرد: در دهه مبارک فجر پروژه های شاخصی در حوزه عمرانی، صنعتی و کشاورزی و با حضور استاندار محترم در شهرستان افتتاح خواهد شد که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال بیش از هزار نفر به طور مستقیم فراهم می شود.