رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اشکذر با فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی‌نسب فرماندار در این دیدار ضمن تبریک انتصاب "محمدجواد زارع‌بیدکی" به عنوان دادستان شهرستان و آرزوی توفیق خدمت، با تأکید بر ایجاد تعامل و همگرایی میان تمامی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان با دادسرای عمومی و انقلاب جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم، بیان کرد: رفع مشکلات پیش‌رو تنها از سوی دولت میسر نیست و نیازمند تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مدیریت جهادی همه مسئولان نظام است.

هادی‌نسب در ادامه با بیان اینکه صنایع آلاینده، تبعات اجتماعی حضور نیروی کار مهاجر، ساماندهی حاشیه جاده سنتو، مسکن مهر اشکذر، حفاظت از محیط زیست، اراضی پلاک 5390 و غیره از جمله دغدغه‌های مدیریت فعلی شهرستان است؛ خاطرنشان کرد: مرتفع شدن کامل برخی از این مشکلات، نیازمند استمرار همکاری مسئولان شهرستان بویژه دستگاه قضا است.

زارع‌بیدکی دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر نیز در این دیدار با بیان اینکه هدف ما این است که مشکلات مردم همچون گذشته با سرعت و دقت بالا حل شود؛ اظهار کرد: آرزوی ما این است که بتوانیم با تعامل و همراهی و مدیریت جهادی مسئولان و مدیران شهرستان، در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کنیم.

وی افزود: همه اقداماتی که در زمان مدیریت سابق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کلید خورده است؛ ادامه خواهد داشت و در راستای تحقق این رویکردها از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

دهقانی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان نیز در این دیدار به بیان برخی از اقدامات دستگاه قضا در راستای تحقق سیاست‌های توسعه‌ای شهرستان پرداخت.