به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "مهدی سلطانی" معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد با "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر دیدار کرد.

 

فرماندار اشکذر به ظرفیت و پتانسیل این شهرستان در حوزه های صنعتی، کشاورزی و... پرداخت و گفت: این ظرفیت و قابلیت های شهرستان نیز باید با بهره‌گیری مناسب از ابزار رسانه ملی معرفی شود.

 

هادی هادی نسب افزود: خوشبخانه معاونت اخبار و اطلاعات صداوسیما مرکز یزد توجه ویژه ای به معرفی توانمندی ها و مطرح نمودن مطالبات و مشکلات مردم در شهرستان های استان داشته و در این زمینه تا حدود زیادی موفق عمل نموده است.

 

فرماندار اشکذر راه اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در این شهرستان را یک امر ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی دفترخبری در آینده نزدیک، شاهد معرفی هر چه بهتر شهرستان در حوزه های مختلف و برگزاری دوره های متناسب با خبرنگاری باشیم.

 

معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد به بیان مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با نماینده خبرگزاری صداو سیما در شهرستان اشکذر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مجموعه فرمانداری و معاونت خبر صداوسیما شاهد افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در این شهرستان باشیم تا مشکلاتی که شهرستان در این زمینه با آن مواجه است، مرتفع گردد.