در اولین روز از ماه مبارک رمضان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، در اولین روز از ماه مبارک رمضان نماینده آیت‌الله ناصری امام‌جمعه یزد، فرماندار و امام‌جمعه اشکذر و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در منزل یک مددجو تحت پوشش این نهاد با اعضای این خانواده دیدار و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکل مسکن ایشان صادر کردند.

 

نماینده آیت‌الله ناصری امام‌جمعه یزد در صحبت‌های خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را از شاخصه‌های بارز این انقلاب برشمرد و اظهار داشت: با نهادینه کردن فرهنگ یاری و کمک به نیازمندان می‌توان عدالت را در جامعه گسترش داد و از بسیاری مشکلات اجتماعی و فرهنگی پیشگیری کرد.

 

فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این دیدار با تبریک فرار رسیدن ماه نزول قرآن و خیرمقدم به نماینده آیت‌الله ناصری؛ دلجویی از محرومان و مستضعفان را فضیلتی گران‌قدر و الهی برشمرد و افزود: كميته امداد به تدبير هوشمندانه و عالمانه امام عظیم الشان تأسیس شد و از همان آغاز با خدمات و بركات ارزشمند خود به مستضعفین و نیازمندان جامعه این سنت حسنه را به نحوی مطلوب انجام داده است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی"به خدمات بی‌دریغ کمیته امداد امام (ره) در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: همگان در سال اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم که باکار جهادی و عزم ملی و منسجم سایه شوم فقر و محرومیت را از سر خانواده‌های نیازمند محوکنیم.

 

"محسن عليزاده " رئیس کمیته امداد خمینی استان نیز در صحبت‌های خود حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را وظیفه ذاتی این نهاد برشمرد و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره به‌طور عادلانه به قشر محروم توجه می‌کند و می‌کوشد از طریق ارائه تسهیلات بسترهای لازم را برای خودکفایی و توانمندسازی آنان فراهم سازد.