به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر" محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری اشکذر با "هادی هادی نسب" فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و بخشداران مرکزی و خضرآباد دیدار و در خصوص مسائل شهرستان بحث و تبادل نظر کرد.

 

فرماندار اشکذر گفت: با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد به دنبال پیگیر مسائل و مشکلاتی از شهرستان هستیم که سالیان متمادی بلاتکلیف مانده اند.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه مشکلات زیادی در ابعاد مختلف اجرایی اعم از فرسوده بودن ساختمان ادارات، مسائل مرتبط با ارتقاء ادارات از نمایندگی به اداره مستقل و پروژه های عمرانی نیمه تمام وجود دارد، افزود: نمی توان مدعی بود که همه مشکلات در کوتاه مدت قابل حل است لذا باید با برنامه ریزی و با همفکری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی موضوعات را مورد به مورد و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کرد.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با یک همت جمعی و با تعامل موثر دستگاه های اجرایی نسبت به حل مسائل و مشکلات کلان شهرستان اشکذر که به نتیجه نرسیده و بلاتکلیف مانده اقدام و پیگیری کرد.

 

محمد صالح جوکار از فرماندار اشکذر درخواست کرد تا مسائل و مشکلات را بر مبنای اولویت بندی شهرستان به صورت مکتوب و جهت پیگیری ارائه نمایند.