به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از دیگر مسئولان و مدیران شهرستان، به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز با "حجةالاسلام طالبیان" نماینده ولی فقیه و امام جمعه اشکذر دیدار و آغاز سال جدید را به وی تبریک گفت.

هادی‌نسب در این دیدار با اشاره به نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، اظهار کرد: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص پشتیبانی و رفع موانع تولید و تأکید رئیس جمهور در این خصوص و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.

فرماندار شهرستان اشکذر ضمن قدردانی از نقش مهم و محوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اشکذر در زمینه ایجاد وحدت در شهرستان افزود: امیدوارم در سال جدید با همدلی، هماهنگی و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران شهرستان و حمایت دستگاه های استانی، خدمات شایسته‌تری در حوزه‌های مختلف به مردم شهرستان ارائه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به فعالیت و اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان در سال 99، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی برای شهرستان اشکذر بویژه در حوزه‌های عمران و آبادانی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، زیست محیطی، سرمایه‌گذاری و تولید رقم خورد؛ که همه آنها مرهون زحمات مدیران و مسئولان شهرستان است. وی افزود: با توجه به محدودیت استقرار برخی از صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان، با پیگیری‌های صورت پذیرفته و رویکرد خوب استان، طرح منطقه ویژه اقتصادی در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 99 تصویب شد که نشان از توجه بیش‌ازپیش شهرستان و استان به جهش تولید در روزهای پایانی سال گذشته دارد.

حجةالاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر نیز در این دیدار با تبریک سال جدید بر تلاش مستمر مسئولان شهرستان در راستای تحقق فرامین رهبری و تحقق شعار سال 1400با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: باید در سال جدید با توان بیشتری در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تلاش شود.

گفتنی است در این دیدار شهرداران اشکذر و مجومرد و همچنین رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته و بیان برخی از مشکلات و مسائل شهرستان در حوزه مربوطه پرداختند.