به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور اسدی مدیرکل امور مالیاتی استان و شاه حسینی فرماندار اشکذر مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره امور مالیاتی این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این مراسم خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: کارگزاران دولت باید از این فرصت به نحو احسن و مطلوب استفاده کنند و با صدق نیت در انجام مسئولیت های محوله، برای خدمت هر چه شایسته به مردم تلاش کنند.

 

محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه حوزه مالیاتی یکی از حساس ترین حوزه های اداری کشور به شمار می رود، افزود: پاک دستی، امانتداری، مورد اطمینان بودن، داشتن سعه صدر و خوش رفتاری  از جمله ویژگی های یک مامور مالیاتی به شمار می رود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین ارباب رجوع اداره مالیاتی صاحبان صنایع تولیدی، اصناف و کسبه به شمار می روند بر استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت استیفای حقوق بیت المال  و تعامل و مدارا ماموران مالیاتی با مردم تاکید کرد.

 

در پایان ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا زارع ده آبادی، ایزدپناه نیکونژاد به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان اشکذر معرفی شد.