به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان اشکذر با حضور" هادی هادی نسب" فرماندار و " منوچهر اسدی" مدیر کل امور مالیاتی استان و معاونین این اداره کل در محل دفتر فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: به دلیل بازنشستگی تعدادی از کارمندان مجموعه تصمیم بر این شد تا یک سری تغییرات در روسای مالیاتی شهرستان های استان داشته باشیم.

 

منوچهر اسدی با بیان اینکه شهرستان اشکذر از شهرستان هایی است که در زمینه امور مالیاتی از حساسیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: نسبت به این جایگاه مهم شهرستان واقف هستیم و در تغییرات صورت گرفته تلاش کردیم تا نیروی را در شهرستان و جایگزین آقای نیکو نژاد کنیم که وظایف سازمانی اداره به خوبی محقق شود.

 

وی ادامه داد: آقای نجف زاده از نیروهای تخصص، فنی و با دانش بالا امور مالیاتی استان محسوب می شود که تجربه کار در شهرستان مهریز را دارد و اخلاق مداری و تعامل بسیار خوب با مجموعه ادارات و مردم از ویژگی های وی است.

 

فرماندار اشکذر به جایگاه صنعتی بودن شهرستان در استان اشاره و گفت: تدوام تحقق اهداف کمی و کیفی مرتبط با امور مالیاتی و داشتن تعامل و ارتباط خوب با صاحبان صنایع از جمله موضوعاتی است که از رئیس جدید اداره مالیاتی شهرستان انتظار می رود.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: فرار مالیاتی مانع تحقق درآمدهای مالی دولت می شود که این امر تصویری غیر شفاف از روند فعالیت های اقتصادی جامعه ارائه خواهد داد که مجموعه فرمانداری در این مسیر همگام با سیاست های اداره امور مالیاتی خواهد بود تا شفاف سازی در این موضوع به خوبی محقق شود.

 

در پایان این جلسه از زحمات پانزده ماهه ایزد پناه نیکونژاد تقدیر و رضا نجف زاده به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان اشکذر معرفی شد.