به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، "رضا یادگاری" مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت: با توجه به مشکلات مربوط به زمین موردنیاز جهت اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن، هنوز کلنگ این طرح به زمین نخورده است اما با توجه به فرصت مجدد ارائه شده همچنان متقاضیان واجد شرایط درحال ثبت‌نام هستند و امیدواریم با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، این طرح در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی شود.

"رضا یادگاری" مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص مسائل و مشکلات شهرستان اشکذر در حوزه راه‌ وشهرسازی، بیان کرد: باتوجه به اینکه زمین برای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است، زمینه رفع مشکلات شهرستان و نیازهای بین دستگاهی بویژه معوقات شهرداری فراهم خواهد شد؛ وی بااشاره به استقبال کم جوانان در اشکذر از طرح ملی مسکن یادآور شد: نظر به اینکه زمین موردنیاز طرح ملی مسکن تأمین شده است؛ مسئولین قادر خواهند بود فضای کمک به جوانان در قالب طرح‌های دولتی برای مسکن دارشدن آنها اقدام نمایند.

همچنین در این مراسم "احمد دهقان منشادی" و "سیدهادی حسینی" شهرداران اشکذر و مجومرد به بیان مشکلات و مسائل مربوط به حوزه راه و شهرسازی پرداختند که تصمیماتی درخصوص رفع آنها اتخاذ گردید.

گفتنی است در این مراسم با صدور حکمی از سوی یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، "غفوری"  به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر منصوب و از خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی ناپذیر "مجتبی زارع‌زاده" رئیس پیشین این اداره در طول دوره مسئولیت خود که منشا اقدامات مفید بود، قدردانی بعمل آمد.

همچنین فرماندارشهرستان اشکذر با اهدای لوح سپاس، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های "مجتبی زارع‌زاده"، برای وی در مسئولیت جدید در اداره راه و شهرسازی شهرستان تفت آرزوی موفقیت کرد.