با تکریم غفوریان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در آیین تکریم و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان اشکذر عملکرد این سازمان را در ایفای مسئولیت‌های محوله ستود و گفت: اداره بهزیستی شهرستان توانسته است طی سال‌های اخیر در مقوله‌های حمایتی و مشاوره رضایت مددجویان خود را جلب نماید که این مهم شایسته قدردانی است.

فرماندار اشکذر بهزیستی را در صدر توجه مسئولین این شهرستان عنوان کرد و عرضه داشت: شرایط کنونی کشور اقتضا می‌کند این مجموعه با دقت بیشتری نسبت به شناسایی جامعه هدف و مقابله با آسیب‌های اجتماعی همت گمارد.

وی اهمیت توجه به اقشار آسیب‌دیده را یادآور شد و افزود: مسئولین شهرستان نیز آمادگی دارند در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان این سازمان ضمن بهره‌گیری از ظرفیت خیرین زمینه کاستن از آسیب‌های اجتماعی را فراهم نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان نیز مشارکت، همراهی و اعتماد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه این سازمان برشمرد و عنوان کرد: شهرستان اشکذر در این عرصه پیشگام بوده و به‌واسطه همین رویکرد در صدر فعالیت‌های این سازمان قرار دارد.

دکتر «جلیل عفتی» ظرفیت بهزیستی را برای ایجاد فضا و فرصت شغلی مطلوب دانست و خاطرنشان نمود: در صورت همراهی مسئولین می‌توان ضمن توسعه و جهش در مؤسسات این مجموعه، زمینه را برای اشتغال‌زایی فارغ تحصیلات این حوزه فراهم نمود.

در ادامه این نشست «سید محمد میرحاجی» به‌عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان اشکذر معرفی و از تلاش‌های «احمد غفوریان» با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.