به گزارش روابط عمومی شهرستان اشکذر، با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر و "محسن حرازی‌زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و دیگر مسئولان شهرستان اشکذر مراسم تکریم و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم با اشاره به برخی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان اشکذر، اظهار کرد: انتظار می‌رود جمعیت هلال احمر شهرستان ضمن استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری، با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از حداکثر توان، ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را به مرحله بالفعل برساند.

هادی‌نسب افزود: با توجه به شاخصه‌های مدیریت جهادیِ مدنظر مقام معظم رهبری، جمعیت هلال احمر ذاتاً دارای هویتی جهادی است و باید همانند گذشته پویا و فعال و با انرژی مضاعف برای اقدامات بشردوستانه در صحنه حضور داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با تأکید بر افزایش خانه‌های هلال خاطرنشان کرد: فعالیت‌های داوطلبانه و مردم محور و توانمندسازی و ایجاد آمادگی در بین آحاد جامعه  باید در اولویت امور هلال احمر قرار گیرد تا در زمان بروز حوادث تا رسیدن نیروهای امدادی، هر فرد و خانواده امدادگر خود باشد.

گفتنی است فرماندار شهرستان اشکذر در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های " عباسعلی کریمی" در زمان تصدی ریاست هلال احمر شهرستان اشکذر تقدیر و تشکر نمود و برای "سیدکاظم بزاززاده" رئیس جدید جمعیت هلال احمر این شهرستان آرزوی موفقیت در انجام امور و توفیق خدمتگزاری کرد.