رئیس جدید دامپزشکی شهرستان اشکذر معرفی شد/ فاتحی‌نیا: شهرستان اشکذر پاشنه آشیل استان یزد در حوزه دام‌پزشکی است

صبح امروز سه‌شنبه 24 مردادماه با حضور مدیرکل دامپزشکی استان یزد، معاونین فرمانداری شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مدیران ادارات شهرستان، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اشکذر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، علی فاتحی‌نیا مدیرکل دامپزشکی استان در این مراسم اظهار داشت: شهرستان اشکذر با داشتن 6 کشتارگاه ازجمله 5 کشتارگاه طیور و یک کشتارگاه صنعتی دام، پاشنه آشیل استان یزد در حوزه دامپزشکی به شمار می‌رود.

فاتحی نیا در ادامه با بیان اینکه استحصال 70 درصد از گوشت موردنیاز استان یزد در شهرستان اشکذر انجام می‌شود؛ افزود: فراتر از تیم مدیریتی دولتی در شهرستان و استان، تیم‌های بخش خصوصی نیز در کنترل و نظارت بر فعالیت‌های این واحدهای کشتارگاهی در راستای تأمین امنیت غذایی سفره مردم نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شهرستان و همراهی خوب استاندار یزد و هزینه کرد اعتباراتی در کشتارگاه صنعتی دام شهرستان اشکذر، از آینده خوب این کشتارگاه خبر داد و گفت: فرآیند ارتقای کیفیت و سطح خدمات مجموعه کشتارگاه صنعتی دام شهرستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند و امیدواریم با پیگیری‌های شهرستان و استان، شاهد ارائه افزایش خدماتی با کیفیت بیشتر و سطح بهداشت و سلامت بالاتر در آینده نزدیک از سوی این مجموعه باشیم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار شهرستان اشکذر از تلاش‌های بی‌شائبه جلال‌الدین شریعتمدار تشکر و قدردانی و با قرائت حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان یزد، علی نیک‌بین به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اشکذر معرفی شد.