به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با حضور" هادی هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام نجیمی" مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه اشکذر و جمعی از مسئولان شهرستان در حسینیه شهدا برگزار شد.

 

 

امام جمعه اشکذر به تبیین مهمترین وظایف سازمان تبلیغات از منظر آیات قرآن پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و ترویج شاخص های اعتقادی، بنیان نهاده شده است.

 

 

حجت الاسلام طالبیان ضمن تاکید بر همکاری همه نهاد ها و ارگان ها با سازمان تبلیغات اسلامی در جهت انجام مطلوب و ایده آل وظایف این سازمان اظهار داشت: خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد موفقیت این سازمان در عمل به وظایف خود بودیم و از این پس نیز لازم است، با برنامه ریزی های دقیق تر شاهد ایفای نقش فعال تر سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه های فرهنگی و مذهبی و دینی باشیم.

 

 

فرماندار اشکذر به انتصاب دومین دوره از خدمت حجت الاسلام پورقیومی در شهرستان اشاره و گفت: از مسئولیت پذیری دوره اول خدمت ایشان در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شنیدم و انتظار دارم در سایه همکاری و تعامل با سایر ادارات این روند نیز تداوم داشته باشد.

 

 

هادی هادی نسب به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در تبیین و بررسی آسیب های مبتلا به شهرستان پرداخت و ادامه داد: باید در عرصه فرهنگ عمومی به طور عملی ورود کنیم، بدون شک هر تصمیمی که در این جلسات گرفته شود برای رفع مشکلات شهرستان بسیار حائز اهمیت است و می تواند در گذر زمان در تقویت مباحث کلان فرهنگی شهرستان موثر باشد.

 

 

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام شیخ میرزاعباس دهقانی تقدیر و حجت الاسلام محمد پور قیومی به عنوان رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر معرفی شد.