به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، "محمدرضا آخوندی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و برخی از مسئولان و مدیران شهرستان برگزار شد.

 

هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های بی‌شائبه رئیس سابق منابع طبیعی، با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان، اظهار کرد: منابع طبیعی شهرستان اشکذر با عنایت به نزدیک بودن به مرکز استان و نیز قرار گرفتن در حاشیه جاده ترانزیت شمال-جنوب کشور، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادها، در راستای اجرای برنامه‌ها و طرحهای توسعه‌ای منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان تلاش کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت همدلی و هماهنگی بین مدیران شهرستان، افزود: همه ما مسئولین تا آخرین لحظه‌ای که مسئولیتی را به امانت به دوش می‌کشیم باید در راستای گره‌گشایی از کار مردم در چارچوب قانونی تلاش کنیم و با جلب رضایت مردم به رضایت خداوند خالق برسیم.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود از حل مشکل اراضی موردنیاز جهت طرح اقدام ملی مسکن شهرستان اشکذر خبر داد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

"محسن احمدبیگی" رئیس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره از توجهات ویژه فرماندار شهرستان اشکذر به مقوله منابع طبیعی و طرح‌های آبخیزداری در دوران مدیریت خود تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات و زحمات «محسن احمدبیگی» در طول تصدی ریاست منابع طبیعی شهرستان اشکذر قدردانی به‌عمل آمد و حکم انتصاب «علی زارع سروی» به‌عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشکذر قرائت گردید؛ همچنین شایان ذکر است علی زارع سروی سابقه مسئولیت ریاست منابع طبیعی شهرستان مهریز، معاونت اداره منابع طبیعی شهرستان یزد و نیز عضویت شورای اسلامی شهر حمیدیا را در کارنامه خود دارد.