به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید پلیس راهور شهرستان اشکذر با حضور " هادی هادی نسب" فرماندار، "سرهنگ رضا زارع" جانشین پلیس راهور استان، "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه "، "مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "سرهنگ علیرضا خدائی" فرمانده نیروی انتظامی، "مهدی جعفری پور" شهردار،"سرهنگ سید اسد الله امامی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر و جمعی از پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر بهسازی و رفع موانع ترافیکی را از اولویت های اصلی شورای ترافیک شهرستان عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی باید با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات این شورا داشته باشند.

 

هادی هادی نسب افزود: با همکاری ادارات با شورای ترافیک شهرستان اقدامات بسیار خوبی در جهت  اصلاح نقاط حادثه خیز صورت گرفته که هدف اصلی آن کاهش تصادفات و حوادث منجر به فوت بوده است.  

 

وی به اجرای فاز اول رفوژ میانی خیابان امام خمینی(ره) از میدان بسیج تا میدان 13 ابان اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه از زمان اجرای این پروژه تلفات جانی در این محدوده اتفاق نیفتاده و می طلبد که شهرداری نسبت به اجرای فاز دوم این مصوبه از میدان بسیج تا میدان ورودی شهر اقدام نماید.

 

جانشین پلیس راهور استان همدلی و همراه بودن مسئولان شهرستان اشکذر در داشتن دغدغه حوزه ترافیکی و حفظ جان مردم را قابل تمجید برشمرد و گفت: تفکر جمع گرایی، روحیه اخلاق مداری و مسئولیت پذیری سه مقوله مهمی هستند که شهروندان باید در زمان رانندگی به آنها توجه داشته باشند.

 

سرهنگ رضا زارع گفت: پلیس راهور به تنهایی نمی تواند مسائل و مشکلات حوزه روان سازی ترافیک را اجرا کند و می طلبد که مجموعه دستگاه ها در این زمینه مشارکت فعال و موثری داشته باشند.

 

در پایان این مراسم از زحمات "سرگرد محمد هادی شیر غلامی" تقدیر و "سرگرد رضا یزدانی" به عنوان رئیس جدید پلیس راهور شهرستان اشکذر معرفی شد.