مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد چهارشنبه در جریان بازدید از مدارس شهرستان اشکذر اظهار داشت: رسالت اصلی آموزش‌وپرورش تربیت و مهم‌ترین کارکرد تربیت ادب است که باید موردتوجه دانش آموزان قرار گیرد.

 

"احمد شیرزاد"بابیان اینکه علم‌آموزی و کسب معرفت کارکردهای دیگر این مجموعه است افزود: آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک دستگاه گسترده نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر مسئولین در جهت رسیدن به اهداف عالیه‌ای است که می‌بایست به آن دست یابد.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به 1600 مدرسه دایر در استان اشاره کرد و توجه بیشتر دولتمردان و مسئولین به مسائل رفاهی و معیشتی معلمان را خواستار شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر خاطرنشان نمود: آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک دستگاه زیرساختی است که باید موردتوجه همه مسئولین قرار گیرد و در راستای رفع مشکلات آن با همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها اقدامی اساسی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مدیریت آموزش‌وپرورش استان یزد اتفاقات قابل‌توجهی در سطح شهرستان شکل‌گرفته است گفت: در سال جاری نیز اعتبارات عمرانی آموزش‌وپرورش شهرستان را تا 100 درصد افزایش داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در جه رفع مشکلات واحدهای آموزشی گامی مؤثر برداریم.