سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پخت نان باکیفیت در اولویت‌ نانوایی‌ها باشد/ درخصوص سلامت مردم با هیچ‌کس مماشات نخواهیم داشت

ردائی سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آرد و نان شهرستان اشکذر با تأکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پخت نان باکیفیت باید از اولویت‌های تمام نانوایی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: شورای آرد و نان شهرستان اشکذر این دو موضوع مهم را با جدیّت دنبال خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، صبح امروز شنبه 23 بهمن‌ماه 1400 جلسه شورای آرد و نان شهرستان اشکذر به ریاست روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای این کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

ردائی سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آرد و نان شهرستان اشکذر در این نشست با تأکید بر اینکه درخصوص سلامت مردم با هیچ‌کس مماشات نخواهیم داشت؛ افزود: نان قوت غالب مردم به ‌شمار می‌رود و با سلامت آنها در ارتباط است.

وی ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پخت نان باکیفیت باید از اولویت‌های تمام نانوایی‌ها باشد و شورای آرد و نان شهرستان اشکذر این دو موضوع مهم را با جدیت دنبال خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به اینکه اهتمام ویژه برانجام اقدامات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط نانوایی‌ها و همچنین نظارت شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است، خاطرنشان کرد: باید نانوایی‌هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

ردائی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت پخت نانوایی‌ها در سطح شهرستان مطلوب است، افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید بازرسی و نظارت مستمری برعملکرد نانوایی‌های شهرستان داشته باشند و موضوعات مرتبط را جهت تصمیم‌گیری در گارگروه آرد و نان شهرستان مطرح نمایند.

گفتنی است بررسی مشکلات و مسائل مربوط به نانوایی‌ها که از سوی تیم بازرسی و نظارت مطرح شده‌ بود و همچنین بررسی درخواست‌های ارائه شده نانواها به مدیریت جهاد کشاورزی از جمله مواردی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت.