فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر در جلسه شورای ترافیک بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات شورا تأکید کرد و خواستار فراهم نمودن بسترهای لازم برای فرهنگ‌سازی درزمینهٔ ساماندهی تردد و کاهش ترافیک شد.

 

فرماندار اشکذر بابیان این‌که مقدمات لازم برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت در مسیرها و معابر اصلی در حال انجام است از دستگاه‌های متولی خواست: تا زمینه لازم برای اجرای دقیق قانون و حفظ سلامت مردم فراهم آورند و از شکل‌گیری تخلفات ناخواسته جلوگیری نمایند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها اظهار داشت: رفع برخی نواقص و مشکلات ازجمله پاک‌سازی شن‌های روان، تجهیزات ایمنی و ترافیکی مناسب و تابلوی راهنما سبب افزایش دید رانندگان و درنتیجه کاهش تصادفات می‌شود که می‌بایست در اولویت کاری متولیان امر قرار گیرد.

 

گفتنی است در این جلسه مشکلات ترافیکی شهرستان موردبررسی قرار گرفت و در خصوص ضرورت تسریع درروند اجرایی شدن میدان فیروزآباد، طرح اصلاحی پیچ مسیر عزآباد، تأمین وسیله ارتباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و ساماندهی معابر محدوده بخش خضرآباد و مرکزی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.