معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه مشترک برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر دستگاه های عضو در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اشکذر روز قدس را به عنوان صحنه نمایش اقتدار جهان اسلام در برابر رژیم اشغالگر قدس یاد کرد و حضور باشکوه مردم را نشانه عزم مردم در ایستادگی و مقاومت در برابر اسکتبار جهانی دانست.

 

 محمد شیبانی بر به کار گیری تمام توان و تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان برای پاسداشت از شخصیت و سیره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد تاکید کرد.

 

وی گفت: کشور هرچه دارد از برکت نهضت امام عظیم الشان است، لذا باید با تقسیم کار مناسب و همکاری دستگاه ها مراسمی باشکوه و در خور شان برای حضور مردم برگزار نمائیم.

 

در پایان این جلسه ضمن برنامه ریزی در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف شهرستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر گردید در شهر اشکذر راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی تا میدان امام حسین(ع)، رستاق بعد از اقامه نماز از مسجد جامع تا حسینیه روستای صدرآباد و در خضرآباد قبل از اقامه نماز جمعه از امامزاده سید کافی کافی آباد تا مسجد جامع روستای بامکان برگزار شود.

 

هم چنین در خصوص برنامه های گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد ماه مقرر گردید در اشکذر در حسینیه شهدا، در رستاق در حسینیه المهدی ابراهیم آباد و در خضرآباد در امامزاده سید کافی کافی آباد برگزار و جهت حضور باشکوه مردم اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.