سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی نسب روز قدس را تجلی گاه رشادت و پایمردی، پيام آور وحدت، انسجام و قيام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگري مستكبران دانست.

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر افزود: حضرت امام خمینی (ره) بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي  و مبدع روز جهاني قدس فرمودند: "روز قدس، يک روز جهاني است، روزي نيست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است".


وی خاطر نشان کرد: بی شک خيزش انقلابي ملل اسلامي و همبستگي جهاني مسلمانان هوشيار و عدالت جوي سراسر جهان در روز قدس، رؤياهاي صهيونيسم و استکبار جهاني را سخت آشفته ساخته و معادلات آنها را در طرح معامله قرن به هم مي ريزد.


هادی نسب اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته مردم غیور و انقلابي شهرستان اشكذر با شرکت فعال و حضور پررنگ خود در راهپيمايي روز قدس، ديگر بار خروش قهرمانانه خويش را عليه اشغالگران غاصب قدس به نمايش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و ساير ملت هاي مسلمان دنيا، نفرت خود را ازصهيونيسم ابراز مي دارند و با فريادهاي مستحکم، آزادي قدس شريف را از چنگال خونين صهيونيسم جهاني، سرخواهند داد.


این مقام مسئول در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضيافت الهي از آحاد مردم شريف و هميشه در صحنه شهرستان دعوت نمود تا در راهپيمايي يوم ا... قدس حضور باشکوه داشته و انزجار خويش را از جنايات وقيحانه رژيم غاصب صهيونيستي ابراز داشته و وحدت و اتحاد امت اسلامي را در مسير تحقق آرمان مقدس قدس شريف به نمايش گذارند.