فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر شب گذشته نوزدهم خردادماه با حضور در روستای ابراهیم‌آباد رستاق از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیشروی این روستا قرار گرفت.

 

در این جلسه که مدیران برخی از ادارات شهرستان نیز حضور داشتند فرماندار اشکذر هدف از این جلسه را شنیدن صحبت‌ها و رفع مشکلات و موانع این روستای تاریخی عنوان کرد و گفت: نگاه دولت تدبیر و امید رسیدگی به روستاها همراه با توسعه و پیشرفت آن‌ها است و امیدواریم با همکاری و همدلی و مشارکت مردم با مسئولین این امر محقق و رضایت مردم شریف این خطه تاریخی جلب گردد.

 

فرماندار اشکذر ضمن تشکر از خدمات دهیاری و شورای اسلامی این روستا به‌عنوان بازوان دولت و درخواست همت بیشتر در خصوص ایجاد بستر خدمات‌دهی مطلوب به مردم گفت: روستاها محور توسعه و کارکرد آن‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی است و رفع مشکلات آن‌ها مستلزم همدلی و همراهی مداوم مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" بابیان این‌که خدمت بی‌منت به مردم و رفع مشکلات و توسعه و آبادانی روستاها وظیفه ذاتی مسئولین به‌عنوان خدمتگزاران مردم است افزود: در تلاش هستیم تا در فاز دوم سند چشم‌انداز و با تکیه‌بر حمایت‌های مردم زمینه‌های رشد و شکوفایی بیشتر روستاها در سطح شهرستان را فراهم کنیم.

 

در این جلسه "ابوالحسنی " دهیار ابراهیم‌آباد نیز ضمن تقدیر از حضور فرماندار با اشاره به مشکلات روستای ابراهیم از عزم جدی مردم این روستا در همکاری و همیاری با فرمانداری خبر داد و خواستار پیگیری این مشکلات از سوی مسئولین متولی شد.