رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر که با حضور روسای ادارات در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه ورود به ماه بهمن ماه ، شور و شعف خاصی را را برای ملت ایران اسلامی به همراه دارد، گفت: امسال به برکت عزت و سرافرازی که خداوند متعال به ملت قهرمان ایران در طول چهار دهه پس از گذشت انقلاب اسلامی اعطا کرده، امید می رود ملت ایران بتوانند مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب را با شکوه هر چه تمام برگزار کنند.

 

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزود: ما کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم معیار واقعی حیات طیبه دینی که مد نظر انقلاب و ارزش های آن است را به بهترین شکل ممکن برای ملت ایران که ولی نعمتان ما هستند محقق سازیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی با اشاره به اینکه سخت کوشی همراه با قناعت پیشگی مردمان این خطه همواره زبانزد بوده، عنوان کرد: مجموعه های معماری بی نظیری که در دارالعباده یزد وجود دارد نشان از ذوق هنر مردمان این استان در طول تاریخ دارد.

 

وی به اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تشییع جنازه باشکوه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اعتقادات ملت ایران منجر به رقم خوردن یوم الله دیگری بشود که برای دنیا عجیب باشد.

 

نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمنان سلیمانی رفتار کرد و در مقابل خود و ولایت به مانند سلمان تبعیت کرد و شهادت این سردار رشید اسلام الگوسازی برای تمامی انسان ها، اتحاد کلمه در نظام اسلامی و یکنواخت کردن قلوب مردم در سراسر دنیا را به دنبال داشت و باعث شد تا نگاهی که به انقلاب، نظام و ولایت می شود متفاوت از نگاه چهل سال قبل باشد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه داشته های فعلی کشور نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست، عنوان کرد: در تمام حوزه های مختلف کشور چه در سطح کلان و چه خرد ظرفیت و توانمندی هایی وجود دارد که کمتر به آنها پرداخته شده است و این گله مندی بوده که رهبر معظم انقلاب مکرر از مسئولان داشتند که کارهایی که برای مردم انجام شده است را به آنها بازگو کنید.

 

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان اشکذر گفت: هر مسئولی و در هر مجموعه ای می تواند با بهره گیری از تفکر، تدبر و عقلانیت امورات سازمان خود را به بهترین شکل ممکن اداره کند و اگر این موضوع محقق شود، تهدید های پیش رو به فرصت تبدیل می شود و می تواند پیشرفت مجموعه که در واقع منفعت آن برای مردم است را به دنبال داشته باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی به رویکرد تحولی قوه قضائیه در جهت احیا حقوق عامه اشاره و خاطر نشان کرد: قوه قضائیه تماما از شئون و جایگاه مدیرانی که وارد عرصه خدمت به مردم شده و برای اجرای طرح ها پا به میدان گذاشته است حمایت خواهد کرد و از سوی دیگر شفافیت قضایی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء کارآمدی ساختارهای نظارتی این دستگاه به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

وی توجه به سه ویژگی اقتدار در مدیریت، قاطع بودن در تصمیم گیری و اجرایی بودن را از روسای ادارات شهرستان اشکذر خواستار و تصریح کرد: تمام مشلات مطرح شده در حوزه های مرتبط با اراضی منابع طبیعی، امور اتباع، انتظامی و امنیتی، صنعت، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و اوقاف شهرستان جمع بندی و در جلسه شورای عالی مسئولین قضایی بررسی و به دستگاه های ذیربط ارجاع داده خواهد شد.

 

نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه اشاره و ابراز امیدواری کرد با حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای، توطئه و دشمنی دشمنان ما در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی خواهد شد.