فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با حضور فرماندار و اعضای این شورا در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این نشست راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستان را نقطه عطفی در راستای شناسایی و شکوفایی استعداد دانش آموزان دانست و گفت: پرورش خلاقیت های فردی و گروهی دانش آموزان و گسترش فرهنگ مطالعه تحقیق و پژوهش باید به عنوان رویکرد اصلی پژوهش سرای شهرستان همواره مد نظر قرار گیرد.

 

محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه امکانات بسیار خوبی در ادارات شهرستان و در راستای انجام امورات پژوهشی وجود دارد اظهار داشت: باید در این مسیر از موازی کاری و اتلاف سرمایه ، زمان و نیروی انسانی خودداری شود و تلاش کرد تا از حداقل امکانات موجود نهایت استفاده را برد.

 

وی بر لزوم بهره مندی همه دانش آموزان مناطق مختلف شهرستان از امکانات برابر در زمینه برنامه های آموزشی، تربیتی و پژوهشی تاکید کرد و افزود: مجموعه دولت در شهرستان این آمادگی را دارد تا در این زمینه و برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان در دورترین نقاط، کمک های مالی و معنوی خود را ارائه دهد.

 

فرماندار اشکذر به حمایت از مراکز مشاوره خانواده بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود مراکز علمی و آموزشی دانشگاه آزاد، جهاد دانشگاهی و دانش پیام نور در سطح شهرستان انتظار می رود تا با یک هماهنگی بین بخشی ادارات با این مراکز آموزشی در قالب تفاهم نامه بتوان مراکز مشاوره شهرستان را تقویت نمود.

 

در این نشست در خصوص راه اندازی اولین پژوهش سرای شهرستان اشکذر و هم چنین ارائه برنامه در خصوص تقویت مراکز مشاوره خانواده با حضور کارشناسان ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بحث و تبادل نظر شد.