زنگ انقلاب در شهرستان اشکذر به صدا درآمد

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر در مدرسه شهید کاظم دیاله در روستای شمسی رستاق زنگ انقلاب نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر در مدرسه شهید کاظم دیاله در روستای شمسی رستاق زنگ انقلاب نواخته شد.

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای انقلاب شهرستان اشکذر، شهید حاج عباس احمدی و شهید کاظم دیاله، آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را به مردم شهید پرور شهرستان اشکذر تبریک گفت.

ردائی در ادامه این مراسم که دانش‌آموزان و معلمان شهرستان اشکذر نیز از طریق شبکه شاد حضور مجازی داشتند؛ مطالبه‌گری را از ضرورت‌های جامعه انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: داشتن روحیه مطالبه‌گری و افزایش میزان مشارکت شهروندان، مهم ترین اصل برای تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهرستان در راستای رشد و توسعه منطقه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای اهتمام به جهاد تبیین، افزود: کارگروه‌های مختلفی همزمان با دهه فجر به اجرای برنامه‌های متنوع و مؤثر در راستای تبیین دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی ایران خواهند پرداخت.

"حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: قطعا اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و دانش‌آموزان تبیین و روایت نشود؛ دشمن آن را بصورت وارونه روایت خواهد کرد و این وظیفه معلمان است که در کنار تعلیم و تربیت به این مهم نیز بپردازند.

علی الیاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر نیز در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور مسئولان در این مراسم، به بیان برخی از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در دهه مبارک فجر پرداخت.

گفتنی است مسئولان شهرستان در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدای روستای شمسی رستاق، با قرائت فاتحه، قبور شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس را غبارروبی و عطرافشانی کردند.