همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛

زنگ مهر و مقاومت در شهرستان اشکذر نواخته شد

صبح امروز شنبه دوم مهرماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر در آموزشگاه حاج حسین دهقانی در مراسمی با عنوان صبحگاه ایثار و شجاعت، زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید به صدا درآمد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، صبح امروز شنبه دوم مهرماه با حضور امام جمعه اشکذر، فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مدیران شهرستان اشکذر در آموزشگاه حاج حسین دهقانی در مراسمی با عنوان صبحگاه ایثار و شجاعت، زنگ مهر و مقاومت به صدا درآمد.

▫️ روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید، به ایفای نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه و تعالی همه جانبه و پایدار ایران اسلامی اشاره کرد و مدارس و معلمان را مهمترین رکن تعلیم و تربیت بعد از والدین دانست.

▫️ سرهنگ حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به بیان حقایقی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: وظیفه ما مسئولان این است که در حیطه مسئولیتمان خوب عمل کنیم و وظیفه شما دانش‌آموزان این است که خوب درس بخوانید و اگر چنین نباشد طبق وصیت شهدا، به کشورمان خیانت کرده‌ایم.

▫️ محمدعلی الیاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از حضور مسئولان و تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، به منویات مقام معظم رهبری اشاره و اظهار امیدواری کرد: با حضوری شدن مدارس، دانش‌آموزان تحقق بخشی به مفاهیم گام دوم انقلاب اسلامی را بیش از پیش جامه عمل بپوشانند.

▫️ گفتنی است با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه حاج حسین دهقانی، سال تحصیلی 1402-1401، رسماً و به صورت حضوری در تمامی مدارس شهرستان اشکذر آغاز شد.