با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دوشنبه 22 تیرماه ستادمدیریت بحران با هدف صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب در شهرستان با حضور "امامی" مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار، معاون فرماندار و مسئولین مرتبط شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: در حال حاظر کمبود آب و خشکسالی مهمترین مشکل استان یزد است و این مشکل  بر هیچ کس پوشیده نیست. وی اضافه کرد: بایستی  یک راه حل اساسی برای مدیریت منابع آب برای استان و شهرستان در نظر گرفته شود.

 

"شاه حسینی" اظهار داشت: ارائه راه کارهایی برای صرفه جویی و فرهنگ سازی مصرف آب بین مردم  بر همه مسئولین فرض و لازم است. فرماندار اشکذر تأکید کرد: برای بررسی آسیب ها، مسائل و مشکلات و ایراداتی که برای کاهش هدر رفت آب در هر یک از دستگاه ها و ادارات وجود دارد، باید جلسات هم اندیشی تشکیل دهیم تا این مشکلات حل شود.

 

در ادامه این نشست "امامی" مدیر کل مدیریت بحران استان، به بیان برخی از مشکلات در حوزه مدیریت بحران کم آبی پرداخت. کمبود جرائم بازدارنده برای جلوگیری از برداشت آب غیر مجاز و عدم آگاهی مردم از طبعات خشکسالی از موارد مورد اشاره در این نشست بود.

 

"امامی" با تأکید بر  نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و صرفه جویی در مصرب آب، از مسئولین خواست تا با همکاری با اداره آب و فاضلاب، فرهنگ سازی صرفه جویی و مصرف درست را در دستور کار خود قرار دهند.تشکیل تیم ارزیابی جهت بازدید از ادارات در راستای اجرا سازی هرچه بهتر دستور العمل بهینه سازی مصرب آب در ادارات نیز از دیگر موارد پیشنهادی مدیرکل مدیریت بحران استان در این نشست بود.


برای مشاهده فایل بهینه سازی مصرف آب در ادارات  اینجا را کلیک کنید.