به ریاست فرماندار اشکذر ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر ،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور "مازارزاده "معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان شهرستان استان  ،فرماندار اشکذر و تنی چند از مسئولین مرتبط در سالن کوثر این فرمانداری  برگزار شد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر ،در این جلسه به خواسته‌های مطرح‌شده در کرسی آزاداندیشی چند روز قبل اشاره کرد و گفت: مسائلی همچون عدم دیدار مسئولان با مردم، فراموشی نخبه‌ها، نبود باشگاه‌های ورزشی و سالن آمفی‌تئاتر ازجمله خواسته‌های جوانان در کرسی آزاداندیشی بود که باید این مسائل را حل کرد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه ارزیابی برنامه‌های اجراشده در اوقات فراقت جوانان را کاری مهم دانست و عنوان کرد: نباید برنامه‌های ادارات در اوقات فراقت جوانان طوری تعیین شوند که در یک‌زمان چند برنامه مشابه داشته باشیم بلکه باید با سازمان‌دهی، این‌گونه سردرگمی‌ها را مرتب کنیم.

 

وی با اشاره به رتبه اول شهرستان اشکذر در اجرای برنامه‌های هفته جوان گفت: دستگاه‌های عضو ستاد باید بااطلاع رسانی صحیح و به‌موقع طوری عمل کنند که تمام علاقه‌مندان متوجه برگزاری برنامه‌های آن ارگان شوند تا سطح کمی و کیفی برنامه‌ها بالاتر برود.

 

"طوبی مازارزاده" معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد، با تاکید بر کار بیشتر برای فعال کردن امور جوانان این نهاد تصریح کرد: طرح جداسازی امور ورزش از جوانان به مجلس ارائه شده که امیدواریم این مهم اتفاق بیفتند.

وی به فعالیت های چشمگیر اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: وظیفه اصلی این نهاد بستر سازی مناسب برای اجرای اموری است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی تحقق می یابد.

"مازارزاده "به اصل برنامه ریزی سالانه تاکید کرد و گفت: نباید تمام برنامه ها را به فصل تابستان محدود کرد و باید در طول سال برای اوقات فراغت جوانان برنامه داشت.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در هفته دوم تیرماه برای به نمایش گذاشتن برنامه های انجام شده در هفته جوان اشاره کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد در پایان به رتبه اول شهرستان اشکذر در اجرای برنامه های هفته جوان اشاره کرد و آن را حائز اهمیت دانست.