فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر در جلسه توجیهی دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و شهر اشکذر که به‌منظور ترغیب مردم در برگزاری مطلوب سرشماری اینترنتی برگزار شد از ثبت‌نام بالغ‌بر 30 نفر مأمور در شهرستان خبر داد و افزود: فرآیند سرشماری از سوم مهرماه به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر بابیان اینکه سرشماری سال 95 در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد افزود: درروش اینترنتی خانواده‌ها می‌توانند از 3 لغایت 24 مهرماه سال جاری با مراجعه به آدرس www.sarshomari95.ir   اطلاعات خود را ثبت و پس از تکمیل فرم سرشماری " کد رهگیری " دریافت نمایند.

 

شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه نگهداری " کد رهگیری " برای ارائه به مأمور سرشماری در هنگام مراجعه الزامی است اظهار داشت: در مرحله دوم مأمورین سرشماری از 25 مهر لغایت 25 آبان به محل سکونت هر یک از خانواده‌های ساکن در شهرستان مراجعه می‌نمایند که در این مرحله اگر خانواده‌ای به‌صورت اینترنتی، فرم سرشماری را تکمیل کرده باشد با درج کد رهگیری ثبت اطلاعات خود را نهایی خواهد کرد در غیر این صورت ثبت اطلاعت توسط مأموران سرشماری انجام خواهد گرفت.

 

وی بابیان اینکه سرشماری پیش‌نیاز توسعه و مبنای برنامه‌ریزی است، زیرساخت‌های مناسب برای اجرای هر چه‌بهتر این طرح ملی در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توزیع بسته‌های تبلیغاتی سرشماری در مدارس، روستاها و ادارات و آگاهی بخشی به مردم انتظار می‌رود سرشماری سال 95 در شهرستان درنهایت دقت و صحت و با بالاترین میزان ثبت اطلاعات انجام گیرد.

 

"سید محمد اشرف "بخشدار مرکزی نیز در صحبت‌های خود با تأکید بر اهمیت موضوع سرشماری در بخش مرکزی از دهیاران خواست تا با اختصاص فضای مناسب زمینه ورود اطلاعات خانوارها را به‌صورت اینترنتی محیا نمایند.

 

وی بابیان این‌که ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای کسانی که اطلاعات خود را از طریق اینترنتی ثبت نمایند جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته است افزود: در بخش مرکزی نیز دهیاران در روستاهایی که بیشترین میزان ثبت اطلاعات خانوارها را از طریق اینترنتی انجام دهند جایزه سفر زیارتی مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت.