با تکریم سرهنگ «ثقفی»؛

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان اشکذر با حضور جانشین فرماندهی استان، فرماندار و اعضای شورای تأمین برگزار شد.

 

سرهنگ «سید رضا مکی» در این مراسم مهم‌ترین وظیفه پلیس را ایجاد امنیت و کنترل موضوعات اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: دشمن درصدد است تا با تبدیل مشکلات اجتماعی به مسائل امنیتی جامعه را درگیر نماید که ضروری است اقدامات پیشگیری در دستور کار متولیان قرار گیرد.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان شاخص امنیتی در استان و شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تداوم این مهم که با تعامل و همکاری همگانی به‌دست‌آمده مستلزم مدیریت جهادی، کارآمدی، هوشیاری و ذکاوت و انقلابی گری در خدمت بیشتر به مردم است.

 

فرماندار اشکذر نیروی انتظامی را از ارکان مهم ایجاد و حفظ امنیت در کشور دانست و عرضه داشت: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در تأمین امنیت پایدار به‌واسطه تعامل سازنده با اعضای شورای تأمین، دستگاه‌ها و مردم موفق بوده است که این مهم شایسته تقدیر است.

 

سرهنگ «حسین منصوری» به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اشکذر معارفه و از خدمات چندساله سرهنگ «حسین ثقفی» با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.