باهدف توسعه بیشتر انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ فرماندار اشکذر در دیدار با سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد با تقدیر از همکاری مجموعه بانک ملی طی سال‌های گذشته با مدیران شهرستان پرداخت بیشتر تسهیلات قرض‌الحسنه در چارچوب مقررات سازمانی را برای افراد نیازمند خواستار شد.

 

در این دیدار که شهردار و رئیس شورای شهرستان نیز حضور داشتند "محمدعلی شاه‌حسینی " با اشاره به اقدامات زیربنایی انجام‌شده در شهرستان اشکذر از آمادگی همکاری بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های بزرگ خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک ملی و پرداخت تسهیلات طولانی‌مدت در زمینه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری می‌توان شاهد توسعه بیشتر این منطقه بود.

 

سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد نیز ارائه خدمات بانکی مطلوب را از اهداف مجموعه تحت امر خود برشمرد و افزود: بانک ملی با ارائه خدمات متنوع در شهرستان اشکذر و پرداخت وام‌های بلندمدت به واحدهای تولیدی و صنعتی درصدد جلب رضایت شهروندان است.

 

"محمدرضایی " با تأکید بر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه ابراز امیدواری کرد: این روند با همکاری فرمانداری شهرستان اشکذر شتاب بیشتری گیرد.