به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان  که با حضور "محمدرضا زارع ده آبادی" سرپرست مخابرات استان یزد برگزار شد، تقویت زیرساخت در حوزه پروژه های مخابراتی در جهت رفع اختلالات در شبکه های تلفن همراه و ثابت مناطق شهری و روستایی شهرستان را خواستار شد.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه شهرستان اشکذر در حوزه پروژه های مخابراتی از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است، بر تداوم این روند و تعریف پروژه های شاخص در حوزه شبکه، انتقال و فیبر نوری جهت سهولت در برقراری ارتباط تلفنی و استفاده از اینترنت تاکید کرد.

 

سرپرست مخابرات استان یزد به بیان گزارش عملکردی از وضعیت شهرستان در زمینه مخابرات پرداخت و گفت: اشکذر با دارا بودن زیرساخت های مناسب در زمینه پرتال اینترنت، تکنولوژی سایت مخابراتی و دیتا در مناطق روستایی و شهری از شهرستان های برتر در حوزه مخابرات به شمار می رود.

 

محمدرضا زارع ده آبادی سرعت بخشی در ارائه خدمات با کیفیت به مردم را رسالت اصلی مخابرات عنوان کرد و اظهار داشت: در سال 97 بیست و هفت پروژه در شهرستان اشکذر تعریف شده بود که در هفته ارتباطات، دولت و دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و برای سال 98 شانزده پروژه شاخص در حوزه شبکه،انتقال و فیبرنوری در نظر گرفته شده و امید می رود با تخصیص اعتبار شاهد بهره برداری از آنها تا پایان سال باشیم.

 

در پایان  ضمن تکریم از زحمات "علی اکبر دهقانی اشکذری"، "سید یحیی مطلبی" به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان اشکذر معارفه شد.