سه‌شنبه‌های صنعتی شهرستان اشکذر/ فرماندار اشکذر از واحد تولیدی گلدیس کاشی بازدید کرد

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در راستای استمرار سه‌شنبه‌های صنعتی و رفع موانع تولید، صبح امروز سه‌شنبه سوم مهرماه از واحد تولیدی گلدیس کاشی بازدید و مشکلات و مسائل این واحد تولیدی بویژه در حوزه بهسازی و  آسفالت راه دسترسی و برق موردنیاز واحد تولیدات استخری را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در راستای استمرار سه‌شنبه‌های صنعتی، صبح امروز سه‌شنبه سوم مهرماه از واحد تولیدی گلدیس کاشی بازدید و مشکلات و مسائل این واحد تولیدی را بررسی کرد.

براساس این گزارش شرکت گلدیس کاشی واقع در کیلومتر 12 جاده یزد- تهران، در شهرک صنعتی نیکو ، به عنوان یک واحد صنعتی فعال شهرستان اشکذر، برای بیش از  480 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌است و بهسازی و  آسفالت راه دسترسی و برق موردنیاز واحد تولیدات استخری از مهمترین درخواست‌های مطرح شده از سوی مدیرعامل این شرکت در جریان این بازدید بود.

گفتنی است بازدید از دو واحد صنعتی دیگر از جمله واحد تولیدی سوله‌سازان و شرکت عمران صنعت تات نیز از دیگر برنامه‌های سه‌شنبه‌های صنعتی فرماندار شهرستان اشکذر بود که مهمترین درخواست این واحدها فضای موردنیاز برای طرح توسعه آنهاست.​​​​​​​