سومین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اشکذر برگزار شد

سومین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مسئولان این شهرستان به منظور بررسی برنامه های هفته دولت و اقدامات شاخص دولت در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست اظهار داشت: برنامه یزدنوین تدوین و برش شهرستانی آن نیز آماده شده است که بر اساس این برنامه، 28 پروژه برای اشکذر در نظر گرفته شده که بخش دولتی و خصوصی باید پیگیر آن باشد.

وی با اشاره به برخی پروژه های شاخص برنامه یزدنوین عنوان کرد: برای این پروژه ها اعتبارات بسیار خوب ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

ردائی با اشاره به اینکه تزریق این میزان اعتبار سفر هیئت دولت با این سرعت به استان و شهرستانها برای اجرای پروژه ها بی‌سابقه بوده است، اظهار داشت: در شهرستان اشکذر نیز پروژه های بسیار خوبی در همین راستا در دست پیگیری است.

فرماندار اشکذر همچنین از اجرای طرح سرباز صنعت و بورسیه تحصیلی صنعتی در سطح استان خبر داد و گفت: صنایع شهرستان اشکذر نیز از این طرح ها بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص اجرا شده یا در دست اجرا در شهرستان اشکذر بیان کرد: در سفر استاندار یزد که جمعه گذشته به شهرستان اشکذر انجام شد، ده‌ها مصوبه داشتیم که امیدواریم با همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی به بهترین نحو ممکن آنها را اجرایی کنیم.

ردائی عنوان کرد: انشاالله با اجرای این طرح ها، بزودی شاهد تحولات قابل توجهی در شهرستان اشکذر خواهیم بود.

وی یادآور شد: ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان اشکذر بسیاربالاست و اگر برنامه مدون و اصولی داشته باشیم، می توانیم تحولات بسیار خوبی را در این شهرستان در حوزه های مختلف رقم بزنیم.

فرماندار اشکذر بیان کرد: همه دستگاه ها باید امیدوارانه گزارش کار ارائه دهند و با ایجاد انسجام و همدلی تلاش کنند هم برای شهرستان و هم مردم شهرستان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

ردائی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از یک سو رهبر معظم انقلاب بحث محوریت مساجد را مطرح کردند و از سوی دیگر مردم برای مراجعه و دیدار مردمی در ساعات صبح با مشکل مواجه هستند، عصرهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا می‌توانند در مسجد مهدیه با فرماندار و مسئولان دیدار کنند.

وی یادآور شد: این طرح به نام شهید سیدرضا موسوی، یکی از بخشداران نظام جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب نامگذاری شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیران و رؤسای دستگاه های دولتی شهرستان اشکذر به ارائه پیشنهادات و نظرات و بحث و تبادل نظر پیرامون پروژه های شهرستان پرداختند.