سکوهای تنظیم بازار در شهرستان اشکذر آغاز به کار خواهند کرد

نشست بررسی مسیرهای تنظیم بازار شهرستان اشکذر در راستای تامین کالاهای اساسی بدون واسطه با بهره‌گیری از جوان و ظرفیت‌های مردمی و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط با حضور فرماندار شهرستان اشکذر،  مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران ادارات برگزار شد.

 روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به در پیش بودن مناسبات رویداد انتخابات، دهه فجر، ماه مبارک رمضان و نوروز خاطرنشان کرد: پایین آمدن قدرت خرید مردم موضوعی است که نیاز به توجه جدی دارد و با توجه به تاکیدات استاندار محترم یزد، سکوهای تنظیم بازار در شهرستان اشکذر نیز طی روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

 ردائی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از توان‌ و ظرفیت‌های مردمی و تجربه و سابقه بنگاه‌های اقتصادی شهرستان در راستای کاهش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم و خرده فروشی کالاهای اساسی بدون واسطه و به قیمت عمده قدم برداریم.

 مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: برای استفاده اقشار مختلف از این ظرفیت، تبلیغات و اطلاع‌رسانی مکرر به شهروندان صورت می‌گیرد و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز به صورت متمرکز از این سکوها بازرسی خواهند کرد.

 محمدرضا پاکدل افزود: با اعلام تمایل مشاغل و اصناف و اقدام به ثبت نام در سکوهای تنظیم بازار از حمایت‌های جدی و مشوق‌های دولتی برخوردار خواهند شد.​​​​​​​