معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اشکذر به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه نماینده مرکز بهداشت شهرستان ضمن بیان مصوبات جلسات قبل مبنی بر بازرسی منظم از نانوایی های اشکذر، رستاق و خضرآباد، گزارشی از وضعیت بهداشتی نانوایی ها، میزان رعایت نمک و... به اعضا ارائه نمود.

 

در ادامه گزارش نظارت توسط نمایندگان سازمان صمت و اتحادیه نانوایان درخصوص کیفیت نان، رعایت زمان پخت، رعایت وزنه چانه نانوایان محلات و مناطق مختلف شهرستان ارائه و درخصوص موارد تخلف تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر سیاست های حوزه آرد و نان شهرستان را توسعه پخت غیر مستقیم نان، رعایت  موارد بهداشتی  و غنی سازی آرد با ویتامین های توصیه شده در جهت حفظ و ارتقاء سلامتی شهروندان عنوان کرد.

 

مصطفی پور دهقان اظهار داشت: انتظار می رود کلیه نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه بازرسی مداوم و اعمال سیاست تشویق و تنبیه واحدها را در دستور کار قراردهند.

 

وی ادامه داد: اتحادیه و اتاق اصناف ملزم به اجرای سیاست های ابلاغی توسط کارگروه آرد و نان شهرستان بوده و انتظار می رود که با نظارت و کنترل بیشتر نواقص موجود در نانوایی ها مرتفع شود.