فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور تمامی اعضا و به ریاست فرماندار در محل دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین "طالبیان " امام‌جمعه اشکذر برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در ابتدای جلسه با تبریک سال جدید به حضار از خدمات ادارات شهرستان در ستاد استقبال تقدیر کرد و گفت: رشد آمار حضور و اسکان در شهرستان اشکذر و گزارش بازدیدهای متعدد مجریان و مسئولان و ابراز رضایت میهمانان و مسافران نوروزی از عملکرد مطلوب دست‌اندرکاران خبر می‌دهد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " به نام‌گذاری سال 95 با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اهمیت و ضرورت این مهم هم از سوی رهبر معظم انقلاب و هم از جانب دولت تدبیر و امید نشان می‌دهد این موضوع باید به محوریت امور کاری در جامعه تبدیل گردد و شهرستان اشکذر نیز می‌بایست در همین راستا باشد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه صحبت‌های خود پیروی از الگوهای علمی و بومی را تنها راه موفقیت برای مقابله با اقدامات دشمن برشمرد و افزود: صرفه‌جویی و استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای مؤثر و ابتدایی در زمینه اقتصاد مقاومتی مدنظر همگان قرار گیرد.

 

امام‌جمعه اشکذر نیز در سخنان خود بر اهمیت محیا سازی شرایط مساعد برای معیشت مردم تأکید کرد و گفت: عدم توجه به نیازهای ضروری در هر جامعه‌ای زمینه‌ساز ناامنی اخلاقی و فرهنگی و مشکلات و بزهکاری‌ها را به وجود می‌آورد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان در ادامه صحبت‌های خود به احادیث و روایات متعدد در خصوص منویات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال با محوریت اقتصاد اشاره کرد و افزود: مشکلات اقتصادی می‌بایست به‌عنوان یکی از چالش‌های جدی ذهنی و فکری مدیران تبدیل شود.

 

ارائه گزارش عملکرد مسئولین ستاد اسکان و ادارات مرتبط پایان‌بخش این جلسه بود.