به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر با حضور امام جمعه اشکذر، فرماندار شهرستان، مدیرعامل شبکه فعالین ازدواج استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان دفتر شبکه فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر افتتاح و راه‌اندازی شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری خوب مجموعه ورزش و جوانان استان و شهرستان، به سیر صعودی ازدواج در شرایط کرونایی در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: اگرچه در سال 1399 افزایش 35 درصدی ازدواج در شهرستان اشکذر را تجربه کردیم؛ اما امروز وجود نهادی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام، آگاهانه و پایدار در شهرستان بیش از پیش احساس می‌شود.

هادی‌نسب در ادامه هم‌افزایی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جوانان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در بحث جوانان و ازدواج اهمیت دارد این است که نهادهای مربوطه باید ضمن افزایش میزان آگاهی و ازدواج جوانان، به ارتقاء کیفیت زندگی آنها و کاهش آمار طلاق نیز توجه ویژه داشته باشند.

حجةالاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت وجود شبکه فعالین ازدواج در شهرستان اشکذر به بیان نکات و راهکارهایی جهت ترغیب جوانان به ازدواج پایدار و آسان پرداخت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم به بیان قابلیت‌های شبکه فعالین ازدواج پرداخت و برنقش شبکه فعالین ازدواج در مشاوره و افزایش آگاهی جوانان تأکید کرد.