فرماندار شهرستان اشکذر:

شرکت در انتخابات یکی از تعهدات ما نسبت به خون شهدا است

 روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست با کادر بهداشت و درمان گفت: شرکت در انتخابات تنها یکی از تعهدات ما نسبت به خون شهدا است و ما نباید وظیفه خود را در برابر خون این عزیزان فراموش کنیم.

ه گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در نشست با کادر بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به پروژه بیمارستان حضرت زینب (س)، اظهار کرد: در ساخت و تجهیز این بیمارستان هم مسئولان استان و هم مسئولان شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام دادند و این بیمارستان خیّری را تا مرحله تجهیز پیش بردند.

وی افزود: نظر این خیّر نیکوکار بر فعالیت کادر درمانی حاذق در این بیمارستان است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز با این نظر موافقت کردند.
فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه کشور ایران کشوری با آرمان‌های بزرگ و مبانی امام راحل بر پایه اسلام است، گفت: به دلیل پای کار بودن ایران بر این مبانی همواره شاهد جریان‌های متعدد در داخل و خارج کشور بودیم.
 
وی ادامه داد: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، به دلیل همراهی این دولت با تمامی مبانی نظام اسلامی و نگرش رهبری، اتفاق نظر از حیث مبنایی در این دولت بین قوای سه‌گانه بیشتر است.
 
ردائی همچنین با اشاره به شرایط برجام و وضع مجدد تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ، عنوان کرد: در آن زمان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه مجددا تلاش کردند تا عرصه اقتصادی را بر کشور ما تنگ کنند و شرایط اقتصادی کشور را نیز نامتعادل کرد.
 
وی افزود: تلاش‌های این دولت در راستای رفع موانع اقتصادی در کشور است و متأسفانه مبانی نهادینه شده در کشور ما همان مبانی غرب و لیبرال بوده و حتی این مبانی در دانشگاه‌های ایران تدریس می‌شود و به این دلیل تاکنون اقتصاد ما نتوانسته همچون مسائل سیاسی و نظامی ایران پیشرفت کند.
 
فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه رسانه‌های آمریکایی قدرت ایران را جایگزین قدرت آمریکا از حیث نظامی عنوان کردند، گفت: چون در مسائل نظامی و سیاسی از ابتدا برپایه عملکرد نیروهای داخلی کشور ما پیش رفت و به هیچ تفکری جز تفکر داخلی وابسته نبود، این دو قدرت ایران در سطح جهانی و منطقه‌ای حرفی برای گفتن دارند اما در مسائل اقتصادی چون اساس و پایه آن از نظام غرب بوده نتوانستیم خود را در این زمینه آنگونه که باید پیش ببریم.
 
وی تصریح کرد: این دولت در ابتدا شرایط کنترل تورم را در پیش گرفت تا تورم ما چند برابر نشود و این شرایط اقتصادی که امروز به مردم فشار آورده است پس از برجام رخ داد و خزانه خالی به این دولت تحویل داده شد.
فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به تصمیم‌های نظام کاملا پای کار است، بیان کرد: دشمن به دلیل اینکه این دولت کاملا برمبنای نظام اسلام و انقلاب تصمیم‌گیری می‌کند، تلاش دارد تا با ناامید کردن مردم عملکرد این دولت را زیر سئوال ببرند.
ردائی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در کشور بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقام معظم رهبری بر اهمیت انتخابات و شرکت مردم در راستای همه‌پرسی بسیار تأکید داشتند و ما مسئولان نیز وظیفه داریم در این زمینه جهاد تبیین را به درستی و در میان مردم جامعه انجام دهیم.
 
وی با بیان اینکه جریان مقاومت و جریان فلسطین از دیگر مواردی است که دشمن تلاش دارد تا آن را زیر سوال ببرد، گفت: جریان مقاومت، جریان انقلاب و انتخابات سه موضوع مهمی است که دشمن تلاش دارد در این موارد دخالت و برای ما تصمیم‌گیری کند و ما را مجبور به عمل به تصمیمات آن‌ها کند؛ دشمن بنا دارد تا کشور ما را نابود کند و در این زمینه کشته شدن یک نفر یا میلیون‌ها انسان برای آن‌ها اهمیت ندارد.
 
فرماندار شهرستان اشکذر تنها راه نجات تمام کشورها را استقلال و قوی شدن دانست و ادامه داد: غربی‌ها تلاش دارند تا قدرت را از ایران بگیرند اما قدرت و استقلال ما شرایطی را رقم زد که غربی‌ها مجبورند ما را به عنوان یک ابرقدرت بپذیرند.
وی افزود: همین موضوع باعث شده است تا دشمن بخواهد حضور حداقلی مردم ایران را در انتخابات رقم بزند و دستاوردهای ایران را کم‌رنگ و ناامید کننده جلوه دهد.
ردائی بیان کرد: شرکت در انتخابات تنها یکی از تعهدات ما نسبت به خون شهدا است و ما نباید وظیفه خود را در برابر خون این عزیزان فراموش کنیم.