به ریاست معاون فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر ؛ ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان اشکذر به ریاست "ابوالحسنی" معاون فرماندار و با حضور "جعفری پور" شهردار اشکذر و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه معاون فرماندار اشکذر به اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرستان اشاره کرد و گفت : فوت و مصدومین فراوان ناشی از این حوادث ما را در اجرای دقیق و سریع این امور ترغیب می کند.

 

ابوالحسنی برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد همشهریان را ضروری دانست و تاکید کرد : روزهای پایانی سال 94 تلاش و جدیت بیشتری را از جانب مسئولین برای اجرای قوانین و انجام وظایف محوله می طلبد.

 

تراکم بالای مسیرهای شهرستان در عید نوروز دیگر موضوعاتی بود که معاون فرماندار اشکذر به آن اشاره کرد و گفت : دستگاه های مرتبط در خصوص رفع گره های ترافیکی  به خصوص در این ایام اقدام نمایند تا زمینه رفاه حال شهروندان و مسافران مهیا باشد.

 

در ادامه این جلسه  مهندس "یادگار" دبیر شورای ترافیک شهرستان با اشاره به درخواست های مردمی گفت : حل بسیاری از مشکلات در جامعه با  رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات میسر است .

 

وی گفت : اجرای دقیق مصوبات این شورا تا کنون بسیاری از گره های ترافیکی را در شهرستان مرتفع و زمینه کاهش صدمات جانی و مالی را برای  رانندگان وسایط نقلیه فراهم کرده است .