فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ چهارمین جلسه مدیریت بحران شهرستان اشکذر به ریاست "شاه‌حسینی" فرماندار و با حضور روسای ادارات عضو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه فرماندار اشکذر با تأکید بر اهمیت آمادگی هنگام وقوع حوادث احتمالی در شهرستان گفت: ارتقای ضریب امنیت در بحران‌ها با مشارکت و همکاری مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

 

وی ادامه داد: آموزش عمومی برای مواجهه با حوادث احتمالی، بروز و آماده‌به‌کار بودن وسایل و تجهیزات موردنیاز در شرایط بحرانی می‌تواند میزان خسارات را کاهش دهد و این مستلزم انجام اقدامات کارشناسی ادارات مرتبط است.

 

فرماندار اشکذر با تقدیر از عملکرد ممتاز مجریان برگزاری مانور برف، سرما و یخبندان خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع موانع و مشکلات مانور اخیر می‌بایست از اهم اقدامات دستگاه‌ها و ادارات باشد.

 

رئیس مدیریت بحران شهرستان اشکذر بابیان این‌که اقدامات در خصوص مشکلات حریم رودخانه‌ها و نیز بهسازی و بازسازی بندهای خاکی با دقت هرچه تمام در حال انجام است افزود: اعضا در نظر داشته باشند در صورت وقوع اتفاقات احتمالی می‌بایست مراتب سریعاً به مدیریت شهرستان اعلام گردد.

 

در ادامه جلسه "یادگار "دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان اشکذر گزارشی از اقدامات انجام‌شده در مانور برف، سرما و یخبندان ارائه کرد.