فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، صبح امروز "هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام طالبیان" امام جمعه اشکذر،"حجت الاسلام دلاوری" امام جمعه رستاق  به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به فرمانده و پرسنل این ناحیه تسلیت گفتند.

 

فرماندار اشکذر گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سپهد سلیمانی در واقع چهره پلید خود را به تمام جهانیان نشان داد و باعث تحکیم وحدت و یکپارچگی در دنیای اسلام و قلوب گروه های مقاومت اسلامی منطقه را به یکدیگر نزدیک کرد.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: شهید سپهبد سلیمانی توانست تفکر مقاومت را در منطقه وسیع جغرافیایی ایجاد و آن را تبدیل به باوری نهادینه کند و شهادت دلاورمردی که عرصه را برای مستکبران واستعمارگران جهانی تنگ نموده بود، فصل جدیدی برای اوجگیری جبهه مقاومت به شمار می رود.

 

در این جلسه در خصوص برنامه های بزرگداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بحث و تبادل نظر و در پایان مقرر گردید این مراسم در اشکذر روز سه شنبه 17 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه آل کساء(جنب حسینیه سفید اشکذر)، در رستاق روز چهارشنبه 18 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه روستای همت آباد و در خضرآباد جمعه 20 دی ماه ساعت 10 صبح در مسجد جامع روستای اتابک برگزار گردد.