به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار شهرستان در نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان پیرامون مشکلات و مسائل شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد؛ بابیان اینکه بعد از قوای سه‌گانه، شوراهای اسلامی جایگاه ویژه‌ای در اداره کشور دارند؛ اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید با خودداری از ورود به حواشی و بدون ایجاد تشنج در جامعه، نه بصورت طومار که بصورت رسمی و مکتوب پیگیر مطالبات مردم باشند.

"هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در مسیر حفظ سلامت مردم و محیط زیست از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و انتظار داریم شوراهای اسلامی شهر و روستا با حمایت تمام قد از این رویه، به ما کمک نمایند؛

هادی‌نسب در ادامه ضمن قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های مسئولان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان در راستای پایش پیوسته صنایع آلاینده افزود: واحدهای آلاینده مکلف به رعایت قوانین محیط زیستی و کاهش حداکثری آلایندگی هستند و باید با بکارگیری استراتژی‌های مناسب، کاهش میزان آلاینده‌ها را مورد توجه مستمر قرار دهند. وی خاطرنشان کرد: درخصوص صنایع فولادی، تنها با صنایع تبدیلی فولاد که نیاز به ذوب ندارد آنهم با رعایت استانداردها حمایت خوهیم کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان درخصوص موضوعاتی همچون نامگذاری پل ورودی شمالی شهرستان، جاده خضرآباد، نمایندگی بودن برخی ادارات، توضیح داد: پیگیری‌های متعددی درخصوص این موضوعات با مسئولان ذیربط صورت گرفته و قول مساعد و همکاری داده‌اند.

گفتنی است در این نشست هریک از اعضای شورای اسلامی شهرستان به بیان مشکلات و نظرات خود پیرامون موضوعاتی همچون جاده خضرآباد، نامگذاری پل ورودی شمالی شهرستان، مسکن جوانان، نمایندگی بودن برخی ادارات شهرستان، جاده ورودی حسن‌آباد، صنایع آلاینده و غیره پرداختند.