به ریاست فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست نظارت و بازرسی شهرستان اشکذر با حضور فرماندار اشکذر مسئولین ادارات و کارشناسان دفتر بازرسی استانداری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر، هدف از این جلسه مرتفع کردن مشکلات و نواقص و سهل انگاری های نظارت در بعضی از دستگاه ها دانست و خاطر نشان کرد: متأسفانه در بعضی دستگاه ها پست مستقلی به نام بازرسی وجود ندارد و اگر کسی نقد یا تذکر یا شکایتی داشته باشد، کسی پاسخگوی ارباب رجوع نخواهد بود. وی اضافه کرد: چند شغله بودن پست بازرسی باعث میشود تا این پست تحت الشعاع فعالیت های دیگر قرار گیرد.

 

شاه حسینی با تاکید بر بالابودن اهمیت پست بازرسی، گفت: این پست متناسب با وظیفه ای که دارد باید هماهنگی لازم را با دستگاه های متولی و دستگاه قضا داشته باشد. وی اضافه کرد: در بازرسی باید همفکری و سیاست واحد وجود داشته باشد.

 

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه انتظارات ما از ادارات این است که در پیگیری مطالبات مردم کوتاهی نکنند، اضافه کرد: خروجی کار ما باید باعث رضایت مردم باشد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم خطاها و نواقص کارهای خود را کاهش دهیم.