در دومین روز از هفته ناجا؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در دومین روز از هفته ناجا و با حضور اعضای شورای تأمین، روسای ادارات و خانواده معظم شهدا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی این هفته را فرصت مغتنمی برای پاسداشت از خدمات ارزنده نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها تقدیر کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" استقرار نظم و امنیت در جامعه را اقدامی بزرگ توصیف کرد و افزود: امنیت نعمتی است که قدر آن را باید دانست و این موضوع جز با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مخلص و خدوم نیروهای مصلح به دست تمی‌اید.

 

وی بابیان اینکه موضوع امنیت به‌کرات در صحبت‌های رهبری به آن اشاره‌شده است تصریح کرد: مقام معظم رهبری مأموریت نیروهای نظامی را برجسته‌ترین نیاز داخلی برشمردند و این موضوع کمی نیست.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر به صحبت‌های رهبری اشاره کرد و گفت: فعالیت نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و اهمیت این موضوع به‌واسطه مردمی بودن و برای مردم بودن ممتاز خواهد شد.

 

وی بابیان این‌که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر در سال گذشته جزء بهترین‌ها بوده است از تعامل همه دستگاه‌ها در برقراری این امنیت تقدیر کرد.

 

"حسین ثقفی " فرمانده نیروی انتظامی نیز در صحبت‌های خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده طی سال گذشته بابیان اینکه "همه باهم برای امنیت و آرامش " تنها به‌عنوان یک شعار برای نیروهای نظامی نیست افزود: تمام همت خود را به کار بسته‌ایم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری رضایت حداکثری مردم را به‌عنوان بالاترین میزان جلب نماییم.

 

در ادامه این مراسم ضمن قرائت پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صبوری و استقامت خانواده شهدای این نیرو و نیز از پایورهای نمونه نیروی انتظامی شهرستان اشکذر تقدیر شد.