معاون سياسي امنيتي فرماندار اشكذر:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، «محمد شيباني» در جمع برخي از فعالان اجتماعي شهرستان ضمن تأکید بر سياست قطعي دولت مبني بر حمايت از كارآفرينان و سرمایه‌گذاران، از صنايع شهرستان خواست كه آن‌ها هم به مسئولیت‌های اجتماعي خود عمل كنند.

 

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار گفت: با توجه به زیرساخت‌های مناسب و همچنين نزديكي مسافت تا مركز استان، شهرستان اشكذر موقعيت بسيار مناسبي براي راه‌اندازی کسب‌وکار و توليد دارد از همين رو صنايع بسياري در شهرستان مستقرشده‌اند و يا در حال استقرار هستند.

 

وی با برشمردن سیاست‌های اصلي دولت افزود: حل مشكلات اقتصادي و معيشتي، توسعه‌ی بازار كار، توجه ويژه به مسائل محيط زيستي و كاهش آسیب‌های اجتماعي محورهاي اصلي اقدامات دولت را تشكيل می‌دهد و از همين رو لازم است كه تعادل را بین همه‌ی حوزه‌ها حفظ كنيم.

 

معاون فرماندار اضافه كرد: حالا كه شرايط كسب درآمد از منابع طبيعي و انساني شهرستان فراهم‌شده است، مردم توقع و مطالبه دارند كه براي كاهش عوارض و آسیب‌هایی از قبيل معضلات اجتماعي و آلودگي هوا، صنايع نيز با نيت خیرخواهانه به مسئولیت‌های اجتماعي خود در قبال مردم شهرستان عمل نمايند.

 

این مقام مسئول با تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و عام‌المنفعه خیرین خاطرنشان نمود: مسئوليت اجتماعي امروزه در جوامع صنعتي و مدرن امري پذیرفته‌شده است و حتي می‌تواند به تقويت فروش و اعتبار يك برند و نام تجاري نيز كمك كند.

 

محمد شيباني گفت: در بخش‌هایی نیز شرکت‌هایی كه به مسئولیت اجتماعي خود عمل می‌کنند، می‌توانند از ظرفیت‌ها و مشوق‌های قانوني و مالياتي در احكام بودجه و قوانين مختلف استفاده نمايند.