فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار شهرستان انتخابات را استمرار عظمت و قدرت ایران اسلامی عنوان نمود و گفت: اوج تجلی همدلی و هم‌زبانی و اقتدار با برگزاری شکوهمند انتخابات اسفندماه ظهور و بروز خواهد شد.

 

فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات، وظیفه مجریان و ناظرین بر انتخابات را امانت‌داری و صیانت از آراء مردم و دقت و توجه به قوانین و پرهیز از اعمال نظرات شخصی خود بر له یا علیه کاندیدایی عنوان کرد.

 

فرماندار اشکذر بابیان این‌که مهم‌ترین کار سیاسی داخلی دولت یازدهم برگزاری انتخابات است گفت: مقدمات برگزاری شکوهمند، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم آماده‌شده است.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر افزود: ضرورت تعامل و هماهنگی بیشتر مسئولین و دست‌اندرکاران برگزارکننده انتخابات با یکدیگر و نیز اشرافیت بر قوانین و مقررات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه عوامل اجرایی شهرستان اشکذر خبر داد و گفت: در مدت‌زمان کوتاه باقیمانده به هفتم اسفندماه امکانات و تجهیزات موردنیاز در 31 شعبه اخذ رأی فراهم گردیده است.

 

وی بر کنترل امکانات و تجهیزات شعب اخذ رأی از سوی هیئت اجرای شهرستان تأکید کرد و افزود: اقدامات لازم در خصوص شرایط محیطی مناسب برای برگزاری انتخابات پرصلابت و شورآفرین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز انجام‌شده است.