فرماندار اشکذر تأکید کرد:

ضرورت ارائه الگوی اقتصادی کارآفرین متناسب با ظرفیت و نیازهای هر روستا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ روح‌الله ردائی در نشست هم‌اندیشی پیرامون هر روستا یک طرح الگوی اقتصادی که معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی دهیاری‌های رستاق و خضرآباد نیز حضور داشتند؛ طرح یک روستا یک محصول را یک راهبرد کارآمد اقتصادی برای توسعه نواحی روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های روستایی به تفکیک روستاها شناسایی و برای هر روستا یک طرح کارآفرینانه ارائه شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با مطالعه و بررسی، هر روستا شامل یک مزیت و معین اقتصادی شود و با مشارکت مردم در توسعه، رونق و آبادانی روستاها، سرمایه گذاری‌ها بر اساس نیاز و ظرفیت هر منطقه انجام بشود.

حمیدرضا یادگار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نیز در این نشست با تشریح ظرفیت برخی از روستاها در دو بخش مرکزی و خضرآباد، تصریح کرد: در وهله اول باید با توجه به نیاز و ظرفیت هر روستا یک الگوی کارآفرینی با محوریت افراد پیشرو معرفی و سپس حمایت شود.

گفتنی است در این نشست پیرامون برخی از طرح‌های اقتصادی موفق در روستاها و همچنین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های تعاونی روستایی بحث و تبادل نظر شد.​​​​​​​