فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بمناسبت 16 آذر روز دانشجو، ضمن گرامیداشت و تبریک روز دانشجو به رئیس و پرسنل این دانشگاه، بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ دانشگاه با دولت و صنعت تأکید و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مراکز دانشگاهی در جهت تأمین نیازهای مهارتی و نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استفاده شود.

هادی‌نسب در ادامه با بیان اینکه توسعه و پیشرفت فناوری متأثر از تعامل صنایع با دانشگاه‌ها است؛ افزود: در صورتی که صاحبان صنایع تأثیر و نتیجه مثبت این تعامل را به عینه ببینند؛ الگو خواهند گرفت و توسعه فناوری، درآمد بیشتر و حفاظت بیشتر از محیط زیست را به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر همکاری و هماهنگی همه ادارات شهرستان تأکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل شهرستان با همکاری و همدلی ادارات شهرستان و حتی تعامل با ادارات دیگر شهرستان‌ها مرتفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان اشکذردر پایان با اشاره به برخی از اقدامات زیرساختی و تشکیلاتی صورت‌گرفته در شهرستان، افزود: از طرح‌ها و پیشنهادات دانشگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان استقبال می‌کنیم و انتظار داریم با تحقیق و پژوهش در مورد اولویت‌های شهرستان، به ما در رفع مشکلات شهرستان کمک کنید.

"محمود دهقانی اشکذری" رئیس واحد اشکذر دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم تعطیلی دانشگاه‌ها، نسبت به دانشجویان احساس دلتنگی می‌کنیم اما امکانات و شرایط آموزش در فضای مجازی برای دانشجویان فراهم است، به تشریح اقدامات و تبیین برنامه‌های این واحد آموزشی پرداخت.